Snurrar i skallen

Första dagen efter semestern avklarad vilken följdes upp av middag med underbara Malin i rådhusparken, promis med dagisgänget och sen mer mys med Malin! =)

Dagen har i övrigt sannerligen varit en riktig tänkar-dag! Det snurra i skallen på mig och jag får som inte riktigt ordning på allt. Lite roligt att jag nu läste mitt horoskop för dagen då det står följande:"There may be a very dreamy quality to your day today. Scorpio: If you feel as though you are wandering around in a daze and floating on cloud nine, that´s because your intuition is telling you that something wonderful is about to happen. You can count on good news or happy encounter that will bring a great big smile to your face."

Skönt att min lite flummiga tänkar-dag beror på att något bra skall hända! =)

_______________________________________________________________________
It's perfectly fine for you to dance around naked when you're all by yourself.......
...a monkey needs to dance so do you

Kommentarer
Postat av: Martin

I shall henceforth refer to you as "apan."

Postat av: Elin

hahahaha

2010-08-23 @ 06:24:52
URL: http://meontheinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback