Göteborg nästa!

så var det dags att bege sig till Göteborg på konferens.. ska bli kul men det kommer vid helt fel tillfälle för mig just nu! Men jag ska försöka glömma allt annat tills jag är hemma på torsdagkväll igen! går inte att göra så mycket mer än så.. hinner inte fixa allting inom 20 minuter ändå.

känns lite otryggt att behöva flyga idag.. blåser och snöar som ett tok här idag. förstår inte vart våren och solen har tagit vägen... jag vill ha sommar nu!! kallt och eländigt... är orolig för att planet inte ens kommer att lyfta.. eller att det lyfter och vi sedan kraschar.. jag menar det det är ORKAN-vindar! galet!

20 minuter tills jag åker... ska jag ta mod till mig och stjäla fem för att förklara eller ska jag fega ur som jag gjort hela dagen?! jag är så irriterad på mig själv över att jag inte kan säga som det är... berätta vad det är. Det är ju faktiskt inte så farligt... men du är svår att prata med ibland. jag blir rädd för att du ska se min svaghet och då lämna mig... ge mig styrka, ge mig mod!!  jag måste göra det!! nu eller aldrig känns det som! ta chansen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback