tillbaka i Umeå

jaa ni.. inte lyckades jag få ur mig allt jag ville säga innan jag åkte. Har dock berättat en del efter jag kom hem.. men långt ifrån allt jag måste berätta... ska ta mod till mig ikväll när han kommer hem från jobbet. Nu måste jag verkligen ta tag i mitt liv, mig själv!

Göteborg var helt fantastiskt!! konferensen var mycket bra och jag klagar inte när jag får sitta i solen på en uteservering och käka lunch.. eller ta en mjukglass i solen på en parkbänk... helt lovely!! är stunder som dessa jag funderar på varför jag inte flyttar längre söderut!

Denna söndag, består som alla söndagar av en lång to-do-lista som jag sakta men säkert bockar av.. känner mig ruskigt produktiv faktiskt.. kan bero på att jag försöker sysselsätta mig för att inte tänka på vissa saker och för att jag verkligen måste få saker gjorda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback