Jobbar...

sitter på jobbet och väntar på att orderna skall gå igenom.. rätt lugn och behaglig dag. Lugnet före stormen brukar det juh heta och imorgon kommer det verkligen storma med arbetsuppgifter inför långhelgen.

Drömmer mig hela tiden bort till vindsvåningen.. kan inte släppa den ur mina tankar och ikväll får vi se huruvida det blir köp eller ej. Mäklaren skall med på en visning ikväll och sedan måste vi bestämma oss. Känns pirrigt. Jag har verkligen blivit förälskad i vindsvåningen. Så ruskigt fin!! Där vet jag att jag kommer trivas. Marmorgolv med golvvärme i hela lägenheten, nytt kakel och klinkers i badrummet. Jacuzzi-dusch, tvättmaskin och balkong både i öst och söder. Lite gammal charm i planlösningen men helt nyrenoverad. ett stort plus för att det är väldigt centralt läge oxå!! Åhh vad jag hoppas att mäklaren anser det vara ett kap! Ingen budgivning lr något blir det heller.. vill vi ha den så är den vår!! 

spännande!!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback