Sommar!!!

Så otroligt härligt att sommaren har kommit!! stter med datorn ute i solen och försöker skriva en hemtenta men det känns lite tungt. Helgen har varit helt fantastisk! Gick upp med uppsatsen i fredags och fick en massa lovord så kvällen bestod av firande.. Det var ju även sista kvällen med gänget så det firades ordentligt!! Träffade på andra fantastiska människor som även de försvinner härifrån iaf ett halvår. Känns rätt sorgligt!!

Gårdagen bestod av jobb och sedan filmmys. Jobbet gick hur bra som helst.. ett ruskigt härligt gäng som var taggade! Sålde rätt bra oxå å då blir det ju ännu roligare!

Idag skall jag förrutom att njuta av vädret hinna tvätta, städa, skriva hemtentan, skriva en annan uppgift som ska in, hämta bilen hos syster, handla och försöka hinna med lite spa-behandlingar. Känner att jag den senaste tiden inte haft tid att ta hand om mig själv som jag borde.

Men nu skall jag försöka ta itu med hemtentan.. *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback