All about me!

Now it´s all about me! Ska ta hand om mig bättre än jag gjort tidigare! Att ta mig tid till att bara finnas, bläddra i glamour, se på oprah och bara ta det lugnt! Behöver göra det mycket mer än vad jag gjort men nu blir det ändring! It´s all about me now! Only me! Våga vara ego för ett bättre liv! Har upptäckt att min vilja och ambition att göra allt för alla andra när de vill faktiskt har fungerat på bekostnad av mig själv. Min ork och vilja har försvagats på grund av all tid jag lägger på alla krav människor har på mig och inte på de krav jag själv ställer upp. Men nu är det ändring på det! Jag skall börja sätta mig själv och min hälsa i fokus! sen kommer resten att falla på plats allt eftersom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback