Beautiful!

Så underbart vackert väder idag!! måste ut och ta mig en promenad känner jag! Solen skiner det är inte ett moln på himmelen och det är typ 13 grader plus!! Det gör att jag får vårkänslor!

Drömde en så konstig dröm inatt.. har satt igång en hel del tankar och känslor i mig. visste inte om att de fanns men i drömmen var allt så verkligt och jag längtade tillbaka till drömmen när jag vaknade. Vet inte vad det beror på, har inte tänkt i de banorna tidigare och jag borde absolut inte göra det nu heller men det var något speciellt med den drömmen... Så fort jag blundar nu så är jag tillbaka där i drömmen. Vet inte vad jag ska ta mig till. Vill jag blunda och leva i den drömmen eller vill jag leva i verkligheten? Kan drömmen bli verklighet och i så fall vill jag det? Jag har faktiskt ingen aning just nu. allt jag vet är att drömmen var helt underbar, plus att jag av någon anledning har lite dålig samvete. Kanske borde säga något?! Men de skulle nog bara verka konstigt och läskigt! men jag kan inte skaka av mig drömmen, hur mycket jag än försöker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback