Fredag!

Underbart härligt med fredag! Helgen närmar sig med stormsteg. I kväll blir det lungt med en film, godis och mys. Imorgon ska vi på parmiddag. ska bli riktigt trevligt! Det är vi två och tre andra par. Blir nog lite schlager oxå skulle jag chansa på. Har inte hunnit se något av avsnitten tidigare så finalen känns som ett måste!

Har kommit på idag, att jag är för snäll för mitt eget bästa ibland. Tog på mig att göra det sista på arbetet trots allt annat jag måste hinna med i helgen och en nacke som gör otroligt ont just nu. Men de blev ju så glada! Fick till och med en spontan bamsekram av en av grabbarna och han är inte direkt den kramiga typen. Känns ändå värt att ge dem en ledig helg men min blir destu stressigare istället. Men som man bäddar får man ligga! Kommer nog bli bra ändå det där! Tar jag de lugnt ikväll hinner jag nog med en hel del imorgon på dagen.

Kanske hinner göra lite saker nu oxå innan gubben kommer hem... time to get busy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback