händelserik vecka

ber om ursäkt för att jag varit typ världens sämsta bloggare denna vecka... har bara hänt så otroligt mycket så att jag inte hunnit. Ännu en minnesstund har jag varit på idag, en mycket betydelsefull man för skolan avled i söndags. Är verkligen en stor förlust för universitetet!!! s

om man säger så är alla onda ting tre... fick förra fredagen reda på att min gammel farmor har avlidit oxå. Hon var en av de mest fantastiska människor jag träffat! kommer sakna henne otroligt mycket, nog för att hon va 96 år men ändå! pigg, fräsch och alltid på gång. Hon brukade "ta hand om gamm-tanterna" som bodde i närheten av henne, trots att de var 20 år yngre. Hon va så härlig!! vila i frid gammelfarmor!! Tänker på dig!

veckan har i övrig bestått av c-uppsats-skrivande och förberedelse för valvaka... igår var det valvaka och den nya styrelsen valdes... dags att påbörja överlämningen... 20 April är mitt förtroendeuppdrag slut. känner mig lite vemodig. Har varit otroligt lärorikt... dock har det tagit väldigt mycket tid så det ska bli skönt att få ett liv igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback