How long?

Hur länge skall människor orka strida mot varandra. Det är väl bara att acceptera att läget är som det är och sedan göra det bästa av sin egen framtid. ingen tjänar på att fortsätta tjafsa, är bara jobbigt för alla parter!

Själv skulle jag önska jag kunde sluta tjafsa med mig själv. Är så många bråk igång inom mig så jag vet inte vart jag står, vad jag vill, vad som händer eller vart jag ska ta vägen. Detta måste lösas pronto för att jag ska kunna må som jag förtjänar!

Igår va en mycket produktiv dag. Jag har kommit ikapp med allt och känner mig ändå inte sönderstressad som jag gjort tidigare. Nu ska jag försöka ta mig an lite fler saker så jag till och med ligger lite före =) Är så skönt att ha saker att pyssla med så jag slipper tänka, slipper lösa bråken inom mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback