Jobbig dag

I eftermiddag är det minnesstund för en lärare som avled i helgen. Rektorn bad mig säga några ord, som ordförande och representant för studenterna. Måste säga att jag har lite ångest angående detta. Så grymt svårt. Han blev bara 36 år gammal. Allt är så hemskt! Rektorn ringde mig igår för att få prata lite mer. Har suttit i en hel del möten med honom denna vecka och han ville tacka för allt stöd och min seriositet. Att det har varit skönt att jag funnits där och hjälpt till i denna svåra situation.


Imorgon är det tenta och jag är absolut inte förberedd. Vet inte hur jag ska lyckad med detta. Det kommer bli en lååångg natt! Hela eftermiddagen går ju bort idag, först minnesstund och sedan möte. Tur iof att kursen inte är så svår men ändå är det för mycket, svårt att hinna lära sig allt på bara en dag., och inte ens en hel dag heller.


tillbaka till böckerna!
 

image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback