Lovely!

Började dagen med en timmes rask promenad. så ruskigt skönt att komma igång med promenaderna igen, kommer lätt bli en daglig rutin  (iallfall på vardagarna) från och med nu! Känns som att jag har kontroll över mig själv igen, jag vet vad jag vill, vart jag står och vart jag vill komma. Var längesen jag kände så men insikten om att ha "tappat bort mig själv" har gjort att jag snabbt efter att jag upptäckt det har kunnat hitta tillbaka. Nu mår jag toppen i mig själv!

Känns även som att allting annat har fallit på plats oxå. grupparbetet är nästan klart, jag ligger för en gång skull till och  med lite före i nätkursen, jag har inga uppdrag som inte är gjorda i tid och jag tror till och med att jag ligger bra till med pluggandet inför tentan. Nu gäller det bara att orka hålla i detta!


Nu ska jag ta mig en kopp te, krypa ner under filten i soffan och glo på gilmore girls! 

  image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback