Underbar helg

Har haft en helt underbar helg.

som ni vet blev det film och mys hemma i fredags. Rätt underskattat att bara ta det lungt på det viset, tror faktiskt att jag lyckades ta igen lite sömn!

Igår var det stor parmiddag hemma hos gubbens chef. Fyra grabbar i ledningen och sen vi flickvänner. Underbar mat, underbart trevligt sällskap och melodifestivalen kan summera förfesten. Chansade rätt på vinnarna i melodifestivalen. Kan ju bli intressant att visa The Ark för övriga Europa. =) Efter middag och allt åkte vi in på O´learys. Blev lite tumult mellan ett par men de verkar ha rett upp det idag. Jag hade det iallafall grymt trevligt. Träffade en massa människor jag känner och inte sett på ett tag.

Denna dag består av en massa saker att göra som vanligt en söndag. Men jag har iallafall hunnit med det mesta nu. Måste bara få ordning på min krönika till tidningen och ringa ett jobbigt samtal. Efter det är det plugg som gäller! Måste börja nu eftersom veckan ser lite hektisk ut och tentan är på fredag. Hela morgondagen går ju bort pga presentationen som måste göras. Men tre halvdagar borde väl va tillräckligt?! Nu fick jag lite ångest. men de löser sig! Brukar ju alltid göra det för mig på något vis. Finns ju nätter att läsa på oxå! =)

image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback