Bus med Betty

Jag och Chia packade ner muffins och chokladbollar och begav oss över till teg för en liten dejt med Hanna och Betty. Så sorgligt att Hanna & Olle (plus betty så klart) ska flytta till Oslo nästa vecka!! Tycker gott att iallafall de hade kunnat stanna kvar i Umeå!

Eftermiddagen bestod som ni säkerligen förstår utav en massa bus och lek. Jag tycker de är så söta tillsammans Chia och Betty, totalt olika men ändå kompisar! De sprang och plaskade för fullt i det blöta gräset. Chia lyckades dock fälla stackars Hanna när Chia inte såg sig för utan bara dundrade in med hela tyngden rakt på Hanna. Jag tror att vi alla blev lika förvånade! Måste ju erkänna att det såg roligt ut, men ändå lite läskigt! Tur att ingen gjorde illa sig!  Tog en massa bilder, dock missade jag att fota när hanna låg på backen, typiskt!!

Såg just att Jörgen Perssons semifinal går kl. 04.00 i natt... är ju nästan så att man måste se den, helt seriöst!



På framsidan hos Hanna. Chia och Betty träffas för första gången sen de var 4 månader (nu 9)


Chia och Betty spanar på en lastbil.


Chia använder, som vanligt, sina lekkamrater som hinder.


Nere i det genomblöta gräset var det som roligast!

Nu ligger tösen och sussar sött i sin säng, helt slut efter en mycket trevlig eftermiddag!

Xus Xus (som de säger i holland)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback