Busfia!!

När jag vaknade upptäckte jag till min stora förvåning att nacken är mycket bättre idag! Så grymt skönt! För att fira tog jag och Chia en långpromis längst eljusspåret på Gammlia. Chia skötte sig galant när det kom andra gående, även den söta tanten med hunden! Vi satt lite på sidan av spåret och tittade på medans vi möttes. När vi däremot mötte en ung tjej som var ute och sprang ville Chia busa och leka med henne. Hon sprang aldrig ända fram (som vanligt ett tryggt 2m avstånd) men hon ville inte komma till matte direkt. När Chia väl förstod att matte inte var så nöjd kom hon och slog sig ner bredvid mig och lät tjejen springa vidare. Jag bad skamset om ursäkt, men tjejen skrattade bara och sa "det var en söt och busig liten hund du har!"  Skönt att det var en positiv tjej och inte en av de människor som anser att en dobermann är livsfarlig och otäck.

Efter promenaden tog Chia en paus i sin säng.. jag förstår inte hur hon alltid kan ligga med huvudet utanför.. ser grymt roligt ut! Medan Chia låg och sov passade jag på att baka lite muffins  (hallon& vitchoklad samt choklad) och chokladbollar. Måste vara förberedd om det blir en fika och hunddejt med hanna och hennes lilla betty imorgon! Grymt längesen vi sågs nu så det är absolut på tiden!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback