Dagis verkar roligt!

När jag skulle lämna Chia på dagis idag blev hon oerhört uppspelt när hon såg vart vi var på väg. Hon ville helt enkelt bara in och ha roligt med sina nyvunna kompisar! Det var till och med så att matte inte verkade existera när "dagisfröken" lotta tog över kopplet och tog med sig Chia in. En liten tillbaka blick var allt jag fick sen skuttade en glad Chia iväg in på dagis. Helt otroligt skönt att det funkar så bra och att Chia verkar glad för att få komma dit. Samtidigt tycker jag väl att hon hade kunnat sakna matte iallafall lite... (aldrig är man nöjd ;)) 

Så nu har jag en förmiddag helt för mig själv... tyst som i graven är det i lägenheten så jag ska passa på att fara och köpa regnkläder tror jag..  kan behövas så jag slipper bli så jäkla blöt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback