Första dagis-dagen

Det hade gått grymt bra på dagis för Chia. Hon hade skött sig exemplariskt och verkade trivas perfekt där. Känns så skönt att allting verkar fungera! Nu slipper jag oroa mig över vad hon gör, hur hon mår när jag måste iväg på dagarna. Tror att dagiset kan stärka henne och göra att  hon utvecklas mentalt.

Tog en lång-promis i I20 skogen nu på eftermiddagen. Riktigt mysigt och bra underlag måste jag säga. Inte en enda människa träffade vi på heller, till skillnad från gammlia-skogen där det är hur mycket folk som helst!

Har blivit sjukt sugen på att börja spåra med Chia men vet inte riktigt i vilken ände jag skall börja. Måste skaffa mig en bok om spår och lära mig lite hur man börjar, så jag inte gör fel!

Nope, dags att vila lite, är sjukt trött efter den sömnlösa natten. Ska kura ihop mig under en filt med Chia, en kopp choklad och en film... Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback