I whish

Konstigt nog finns det alltid något att önska... antingen till/för sig själv eller andra. Går det överhuvudtaget att hamna i ett läge att inte önska sig något?! Vad tror ni? Oavsett hur mycket eller lite pengar, kärlek och vänner som en person har så finns det alltid någonting som kan göra situationen bättre. Är vårt liv en ständig jakt på att få det bättre eller kommer vi någonsin att känna oss nöjda?! En önskan kan ju handla om så mycket, allt från stora saker som jobb, hus, saker och husdjur till små saker så som kläder, prydnader och smycken. Varje jul och födelsedag så växer en lista på saker som jag önskar mig detta år, ändå har jag det fantastiskt bra och tycker mig stå över ett "ha-begär" men vem försöker jag att lura egentligen! Oavsett så tror jag inte att någon står över ha-begäret, det enda det handlar om är på vilken nivå begäret ligger!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback