Jörgen Persson

Jag måste ju erkänna att jag fortfarande är svag för bordtennis, trots att det var väldigt väldigt längesen jag spelade.. Men nu har jag suttit som klistrad framför tv:n när Jörgen Persson har spelat. 42år gammal och fortfarande aktiv i eliten. Jörgen va ju fasen aktiv och jäkligt duktig när jag spelade!! Det som jag är mest imponerad över är att han alltid kör med fairplay. Är någon boll oviss är han inte sen att spela om den, trots att bollen kan vara viktig och avgörande för honom. Idag, i kvartsfinal var det Zoran Primorac från kroatien som stodi på andra sidan bordet och skulle möta vår fantastiska Jörgen Persson: 11-7, 6-11, 8-11, 12-14, 9-11. Helt galet ändå att vinna en kvartsfinal med 1-4 i set. Nu längtar vi till semi!!

Medans matte såg på pingis fick Chia ligga och mysa i soffan, inlindad i filten. Hon var så blöt och kall efter vår skogspromenad så jag tror hon tyckte det var skönt att få lite värme! Sen såg hon ju ruskigt söt ut så här kommer en liten bild på mysflickan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback