pain

har en så oerhört smärtsam träningsverk efter löpningen i fredags. Helt galet! Nacken tog rätt mycke stryk av det också men de kanske blir bättre efter några pass! =)

Idag skiner iallafall solen, trots att det är rätt kallt.. ganska tydligt att hösten är här! Känns lite trist att den redan kommit. Önskar sommaren kunde hålla ut lite längre!

Nu har den nya killen flyttat in under oss. Han verkar riktigt trevlig! Ett plus är ju att han också har en hund, en boardercollie tik på fyra år! Ska bli kul att träffa henne!

Är lite spänd för veckan som kommer! Det är i veckan min närmaste framtid avgörs. Jobb, plugg eller kanske det nya förslaget jag fick forskarassistent i några månader. De kan ju också vara roligt!! Lät spännande iallafall, och bara tanken på att mitt arbete i så fall kommer mynna ut i en ny kursbok... det är spännande!! Ska maila på måndag för att få lite mer information kring vad denna forskarassistent-tjänst innebär. Men självklart hoppas jag på jobbet!! Håll tummarna folket!! Det skulle vara en otroligt fantastisk start på karriären!!

Dags för en promenad med vovven i solen! Blir nog lite lydnadsträning också, måste ju träna inför morgondagen! =)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback