regn regn regn

Måndag och regnet står som spön i backen! SUCK! Inte blev dagen bättre då jag och Chia skulle ut och cykla och upptäckte att jag fått punka på cykeln. Förstår inte riktigt hur det har gått till som. Jag cyklade ju på den igår kväll och märkte inget konstigt men nu var däcket platt som en pannkaka!

Har jobbat på rätt bra idag, tror det är regnet som gör de... finns ju som inget annat att hitta på än att vara lite produktiv... Har suttit och gått igenom allt vi sålt sedan företaget startade för att få en uppfattning om vilka produkter som det är värt att ha kvar samt vilka som det är dags att byta ut nu. Har även hunnit göra en slags marknadsföringsplan för ett annat företag och städat lite i ena förrådet.

Har försökt träna "håll" med Chia men hon förstår inte riktigt vad jag är ute efter! Hon är så söt när hon inte förstår mig för då försöker hon med allt hon lärt sig hittills och tittar djupt in i mina ögon för att få en liten godis iallafall. Vet inte hur jag skall få henne att förstå det där med håll. Antingen vägrar hon att ta leksaken i munnen eller så börjar hon kasta omkring med den.  men men... övning ger färdighet så det är väl bara att fortsätta försöka!

Idag är det dags för hundkurs igen... ser som vanligt fram emot det men vädret hade ju kunnat vara lite bättre! Får hoppas att det allafall hinner sluta regna innan det är dags!

Nej nu tror jag att jag skall göra mig en chai latte och krypa ner under en filt i soffan med lilla fröken mysig. =)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback