Skriv så tangenterna glöder

Sitter och försöker skriva ihop ordförandetestamentet men det går sjukt långsamt. Önskar att jag bara var klar med den så jag kunde börja med vad jag egentligen vill skriva, men men det är bara att fortsätta traggla. Bara att ta i och pumpa så att tangenterna glöder och så det blir klart Innan veckan är slut!! Chia verkar tycka att jag är sjukt tråkigt iallafall. Hon försöker sitt yttersta att få uppmärksamhet och se söt ut för att bli kliad, få busa eller bara mysa i mattes knä. Men icke säger matte, varpå lilla Chia ser sjukt ledsen ut och gnäller lite. Hua vad det är svårt att stå emot de där hundögonen!!

Synd att det är så taskigt väder idag.. jag hade ju tänkt tagit en långpromis till ersboda för att kolla på och beställa ett tjusigt halsband till Chia. Ett brett med hennes namn broderat i nacken! Shit va snygg hon kommer bli i det. Är bara så många val att göra innan beställningen kan läggas. Färg? Material? Färg på namnet? Reflexer på halsbandet? Storlek? Bredd? Halvstryp eller ej? Tror det blir ett riktigt brett halvstryp i svart konstläder eller skinn med Chia skrivet i silvertext samt silverreflexer runt halsbandet... men det säger jag nu efter diskussioner med Patrik och innan jag varit dit och kollat. Kanske blir en färg ändå.. rosa kanske?!! Tro vad gubben skulle säga då haha.. Men jag tror faktiskt att Chia skulle passa i det! Kanske blir ett rosa senare i höst.. så kan hon ju ha två! =) Ett för att se cool ut i och ett för att va söt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback