Sleepless på Haga

Förstår inte att jag kan bli så pigg varje natt, när jag inte sovit ordentligt sedan natten till lördag... Har legat och vridit och vänt mig, lyssnat på gubbens stundvisa snarkningar (ganska mysigt på ett vis, iallafall när snarkningarna inte är en följd av för mycket alkohol för då är de högljudda och störande, ikväll va de mysiga... det låter som att han verkligen njuter av sin sömn och mår gott!), sett på en massa skräp på tv:n men utan minsta tecken på trötthet. Gjorde ett försök på soffan oxå (vilket även är den plats jag befinner mig på nu) varpå jag fick min ständigt trogna följeslagare med mig. Bjöd upp henne i soffan och då tyckte hon självklart att bästa platsen var PÅ matte istället för bredvid eller längre bort i soffan... Inte lätt att sova med en ca35kg tung dobermann liggandes på sig så efter lite mys åkte hon ner, tittade besviket på mig och begav sig in i sovrummet till sin egen säng igen.

Nu har jag, som synes gett upp hoppet om sömn i natt. Ska upp sjukt tidigt imorgon!! Måste ut med Chia och så innan jag skall köra gubben till flyget om tre timmar.

Imorgon blir det inskolning på dagis också.. mycket mycket spännande!!!

zzzzleep tight, ni som är lyckligt lottade och kan sova denna mörka och kalla natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback