slut som artist

sitter med ett glas vin och myser efter middagen. Är helt slut! Hör och häpna, men jag tog mig en joggingtur i skogen nu på eftermiddagen. Eftersom jag inte joggat på hur länge som helst måste jag ju erkänna att kondisen inte är den bästa, tur att jag promenerar så mycket som jag gör, annars hade jag nog inte orkat en meter ens en gång. Chia skötte sig ypperligt. Skuttade och drog lite i början men kom snabbt in i mattes tempa och travade på så oberörd bredvid mig. Otroligt skönt att få jobba lite - trots att det var sjukt jobbigt. Nu är det bara och vänta och se vad nacken säger om detta. (får ju egentligen inte springa men men jag är less på att inte få träna något!)

Ikväll blir det lugnt och skönt! Några glas vin och soffmys står på schemat! Får hoppas det går någon bra film.

Ha en mysig fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback