Tillbaka igen

Kan inte säga annat än att det var grymt längesen jag bloggade.. över ett år sedan, men nu är jag tillbaka!

Har hänt mycket under året.. vindsvåningen som jag pratade om sist är nu vår och vi har bott här snart ett år. Trivs fantastiskt bra måste jag säga! Har även skaffat hund. En dobermann tik som heter Chia och är helt fantastisk. Hon var fyra månader när hon kom till oss och rädd för precis allting men nu börjar hon få bättre självförtroende och bli en lugn och trygg liten hund. Chia är idag 9 månader och växer så det knakar =) ska lägga upp lite bilder på henne så fort de funkar igen... fick de inte att fungera nu =(

Har tagit min one year master in management och har faktiskt tagit mig ledigt i sommar! har varit grymt skönt att få ta igen sig lite och vara med hunden! Nu ska jag börja söka jobb så vi får se vad som händer till hösten...


så... nu är ni lite uppdaterade =) Håller just nu på att baka för fullt! ska ha kräfskiva ikväll och jag står för desserterna. Det blir vitchoklad pannacotta med hallonsås samt skogsbär och vitchoklad pajer. Får hoppas de kommer smaka =)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback