To make a second, first impression

Så var jag hemma igen efter en aktiv förmiddag. På förmiddagen mötte vi upp Mariel, hennes kille Björn och deras ett åriga schäfer Sara. Chia och Sara fann genast tycke för varandra och sprang som några galningar! Som vanligt lyckades de hitta lite vatten att blöta sig i för att sedan rulla runt i gruset!!

Efter en snabb dusch, både av mig och lilla tösen åkte jag på intervjun. Gick ruskigt bra.. trivs verkligen där! Får hoppas att jag lyckas landa detta kanon jobb!! Kan knappt vänta tills jag får svar.. tur att det bara skulle ta ungefär en vecka!! Skönt att jag verkat ha gjort ett bra första intryck och jag tror även att mitt andra, första intryck som jag gjorde idag var bra! Han, (möjligen min framtida chef) verkar vara precis som jag så samtalen flödar på oförskämt lätt för att vara en intervju! Håll tummarna nu hörni!!

Nu har jag landat i soffan och tänkte ta det lugnt ett tag. Är helt galet trött så att jag inte vet riktigt vad jag skall ta mig till... Har sovit ruskigt dåligt sedan i lördags... sen håller nacken att ta kål på mig.. måste ringa och kolla med sjukgymnasten om han är tillbaka snart! Skulle behöva mig en omgång! Får ringa honom nu och sen blir det att ligga och slappa ett tag...

you know you love me - XOXO (shit vad jag saknar gossip girls!! hoppas säsong två börjar snart!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback