Träning i regnet

Efter att jag jobbat klart bestämde jag mig för att det var dags för lite träning med lillflickan. När vi väl kom till grusplanen och jag lagt ut banan började det spö-regna! Så typiskt. Chia var väldigt fokuserad och duktig trots regnet (hon är alltid lite nere när det regnar och vill helst vara inne) Vi tränade mest slalom och fyrkanten. Måste köpa mig lite hinder och en tunnel så att vi har lite mer att jobba med! Efter några omgångar satte jag Chia bakom ett bås och bad henne vänta medans jag sprang och gömde mig på läktaren. Har inte lämnat henne så sittandes utan uppsyn tidigare men hon satt så snällt så! När jag sedan ropade sök matte blev det fart på henne. Hon sprang, luktade och sökte för glatta livet tills hon hittade matte liggandes på golvet längst upp på läktaren. Som vanligt kommer hon fram med en ruskig glädje men samtidigt ett litet frågetecken i ansiktet, ungefär som: "men matte, vad gör du där på backen?)


Trots regnet satt Chia så fint i fyrkanten och väntade!




Nu ligger vi hemma och värmer oss lite. Min nacke värker grymt mycket idag så det blir till att vila. Jag har försökt hitta min värmekudde men utan lycka. Trots att jag är hemma hela dagarna just nu har jag en massa saker jag bör göra men som helt enkelt inte blir gjort. Måste hitta lite inspiration, motivation och styrka så att jag kan bocka av dessa saker från listan och på så vis få ett lugnare inre. Jag tror att alla skulle må bättre av att inte lägga saker på senare utan bara göra saken, bara för att slippa ha en massa krav och måsten i skallen som bara skjuts på framtiden. Vet inte varför jag inte lever efter detta och bara gör bort saker men jag ska försöka ändra på mig, för min egen skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback