dan före doppardan

imorgon är det julafton igen. helt galet vad fort detta året har gått! Tiden springer ifrån mig känner jag.. är ruskigt dålig på att blogga oxå. Förra veckan var rätt späckad med julbuffé med jobbet på tors, patriks syster, hennes barn och kille på besök fre till lör och avresa mot mor och far för julen på lördagen.

Dagarna hemma hos mor och far har varit riktigt härliga! har dock inte jobbat så mycket osm jag tänkt (läs i princip ingenting alls) så jag har en del att ta igen efter julhelgen!

Idag var jag en sväng till Anna-Linda för vår tradition med lilla-julafton och klappgröt! Vi började med en låång promenad och sedan fick vi avnjuta klappgröten! Denna fantastiska rätt, för er som inte vet, ger en känsla av att äta på rosa fluffiga moln.. så smakar det! GOTT!! 

Imorgon kommer hela släkten på fars sida hit för mat och umgänge så det blir fullt hus! Ska bli riktigt trevligt att se alla igen... blir ju så länge mellan omgångarna så julen är alltid välkommen! 

Bilder över julen kommer när jag är back in umeå, då jag inte orkade ta med min tunga dator. 

nej, dags att sussa kanske..

God natt och God Jul allihopa!!!! 

xoxo 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback