ingen bra start på tisdag

Dagen började då inte speciellt bra! Skulle låsa cykeln när jag kom till jobbet och på något vis lyckades jag bryta av nyckeln i låset. (tur att det inte hände när jag skulle låsa upp cykeln!) Sen stod jag ett bra tag och försökte låsa cykeln med det ordinarie låset, men det visade sig att det både var en massa is i vägen och att låset blivit lite skevt så efter lite värmande och bändande gick det äntligen i lås! Dagen kan ju inte annat än bli bättre från detta!

Helgen var iallafall helt fantastisk! Vi hade verkligen hur kul som helst i lördags! Blev utgång på Rex och det var grymt. (brukar inte digga utgång så mycket men i lördags var det bra!) Träffade en tjej som behöver hjälp med sin häst så ikväll skall jag fara ut till stallet och träffa hästen. Ska bli grymt roligt!

nej, nu har jag fått skriva av mig lite morgon-frustration så nu är det bara att ta tag i jobbet. Har en hel del artiklar som ligger på hög och väntar på att bli lästa!

xx

Kommentarer
Postat av: Sara

jobbigt med låset där! Men så sant som det är sagt, tur att låset inte satt fast. Då hade det verkligen blivit jobbigt att få bort!

2008-12-04 @ 15:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback