Känslostorm

vet inte hur jag skall beskriva vad jag känner just nu. Är fruktansvärt besviken, förbannad och samtidigt ledsen och uppgiven! Har bråkat med försäkringsbolaget i ett år nu och idag kom beskedet... de står fast vid sitt tidigare beslut. Förstår inte hur fasen de tänker! Enligt deras bedömningar (och de läkare som tillfrågats har aldrig träffat mig eller pratat med de läkare som faktiskt har träffat mig) beror mina svimningar inte på min skada, inte heller mina domnande händer och ländryggsproblem. Nej bara själva ont i nacken kan härledas till nacken. Inte direkt som mina läkare sagt med andra ord! Inte nog med detta, men de anser även att det inte är medicinskt försvarbart att jag får fortsatt sjukgymnastbehandling och mediciner. Förstår inte hur de tänkt att jag skulle klara vardagen utan akupunkturen, jag känner ju av det rejält nu när jag "bara" har tid varannan istället för varje vecka. Ska prata med advokaten imorgon så får vi se vad hon säger, om hon tycker att det är läge att gå vidare med ärendet en gång till eller inte.

Inte nog med det "lilla" problemet som kom med posten, jag mår riktigt skrutt-dåligt idag! Känns som att jag är påväg att bli sjuk! Är illamående och helt matt i kroppen. Får hoppas bara att det inte är vinterkräksjukan! Skulle vara så typiskt!

Nej, nu är det bara att kurera och fokusera på mötet imorgon, så kanske tankarna på försäkringsbolaget och illamånedet försvinner!

natti natti


Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså dessa försäkringsbolag! men det är bara att kämpa! På dem bara!!

2008-12-10 @ 16:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback