klappat och klart!

Så var rapporten om friparkering klar! Jag skickade in den till Esam (uppdragsgivaren) idag. Känns skönt att redan faktiskt ha producerat en rapport. Har ju trots allt bara jobbat i en månad och lyckats genomföra en rapport innehållande en enkätstudie med 198 svaranden. Rätt bra om jag får säga det själv! =) Nu sitter jag och läser in mig på själva doktorand-forskningen. Det är grymt roligt! Jag trodde aldrig att jag skulle säga det men det är roligt att läsa artiklar! (ja ni hörde rätt!)

Var och red en liten sväng igår. Han hade ett riktigt fint steg och kan nog bli jätterolig att rida lite nu och då. Ska dit själv på torsdag och rida ut en lite längre sträcka tänkte jag. Hon som äger hästen är jättemysig också. Hon har dock inte riktigt tid att sköta hästen varje dag så där kommer jag in i bilden =) ska bli kul att få rida lite då och då. Har saknat det.

xx


Kommentarer
Postat av: Sara

grattis till den färdiga rapporten!

2008-12-04 @ 15:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback