Ljus i mörkret

Fick inte tag på advokaten idag..suck! Men jag skickade ett mail, så jag hoppas antingen på svar där eller att jag lyckas nå henne på telefon imorgon.

Var sjukt trött och less på grund av detta när jag kom till jobbet imorse men det försvann rätt fort då det dök upp ett ljus i mörkret. Min kollega Chris kom förbi och gav mig en blomma!  Precis vad jag behövde! Killen han delar kontor med hade fått den men skulle till Tyskland så då fick jag den istället =) Snacka om att det livade upp min dag rejält! Tack tack, åter igen säger jag bara!

Hade möte angående projektet idag också och det gick riktigt bra.. nu känns det som att vi verkligen börjar ringa in vad det är jag skall fokusera på för den första enkätstudien. Dock insåg jag hur mycket jag har att göra! Kommer få jobba en hel del under julen för att få ihop det, men det är ju roligt så det gör inte så mycket.

Tog en lite längre promis med Chia direkt efter dagis och hon skötte sig helt perfekt!, trots att hon såg två lösa hundar en bit ifrån oss. Sen har vi tränat lite på de nya tricken! Nu kan hon (nästan perfekt) buga =) Dags för nytt trick! Det är så tydligt att hon älskar att lära sig något nytt trick! Hon är ruskigt fokuserad. 

Nu sitter jag nerbäddad i soffan, med Chia vid mina fötter och datorn i knät. Gubben är ute och äter middag och dricker några öl med en kompis så jag får roa mig själv =/  Känns som att jag aldrig träffar karln min nu för tiden, förutom när det är dags att sova. Vi har iaf en dejt på lördag! ska bli toppen att få umgås lite.. längtar rejält faktiskt!  

Kommentarer
Postat av: Evelina

awww va gulligt! önskar jag hade sånna medarbetare! Det borde delas ut blommor hela tiden tycker jag, man blir ju så glad!

2008-12-11 @ 07:56:23
Postat av: M

okej, jag är officiellt avundsjuk!! Jag vill oxå få blommor på jobbet!

2008-12-11 @ 10:23:14
Postat av: Anonym

Du förtjänar blommor vännen! Egentligen borde du få blommor varje dag, bara för att du är så underbar! (yes, detta är en hint till gubben din ;)

2008-12-12 @ 13:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback