sömnlös!

Var och red Cadette i torssdags.. riktigt riktigt kul! Han är verkligen super mysig. Fick honom att gå i form hela tiden nu och han såg superfin ut! Får hoppas det blir fler tillfällen som hon behöver hjälp med honom!

Gårdagen var lugn och skön. Hade möte angående projektet jag skall doktorera inom och jag är på väg åt rätt håll och mer därtill =) känns grymt bra! Får se om det går lika bra och jag får lika bra responds på mötet på onsdag när alla i projektet är med! Kvällen spenderade jag och Chia i soffan framför Idol. Patrik hade personalfest så vi fick klara oss själva. 

Hade egentligen tänkt gå en sväng på stan och inhandla de första julklapparna, men det verkar inte som om jag kan bege mig.. Skulle vilja gå på marknaden på gammlia oxå, brukar ju vara mysigt där... den är ju iof imorgon oxå så jag borde ju kunna få lite tid över för att gå förbi där en sväng. 

Får se om jag orkar göra något överhuvudtaget idag.. har inte sovit en blund i natt. oro och rastlöshet satte käppar i hjulen för min sömn.. kanske måste ta en tupplur under dagen för att orka med något..

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte vara så roligt för dig att din pojkvän hellre är på krogen än hemma med er, speciellt inte med tanke på hur han är när han är på krogen!

2008-12-17 @ 15:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback