trötthet

är fortfarande helt sjukt trött i kroppen och knoppen. Tror det blir tidigt i säng ikväll!

Tyvärr blev det ingen träning med dagisgänget idag eftersom fröknarna varit sjuka och vädret inte var det bästa. Jag och Chia tog en långpromis i regnet runt I20 och jag måste säga att det var riktigt skönt.. ända tills vattnet trängde igenom skorna. Men men, väl hemma var det på med tjockisockar och lite varm mat sen var vi i fas igen.

Har börjat lära Chia ett nytt trick idag eftersom hon nu kan vinka och sitt fint riktigt bra. Nu övar vi på nig och det går grymt bra. Måste nästan komma på ett till trick att öva in samtidigt. Hon är ju så villig att lära. Någon som har tips på tricks att lära hunden?

nej, jag tror bestämt att sängen ropar mitt namn.. dags att lyda =)

Sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback