bara svart

Så typiskt att det alltid skall komma när det är lite"kris" och stressigt! Har tenta i eftermiddag och det känns väl inte så där klockrent om jag skall uttrycka det milt. Jag har sjukligt ont i nacken viliket gör att jag är yr och mår dåligt. Känner mig konstant svimfärdig, vilket gör det svårt att plugga, då allt jag läser suddas ut till en svart massa lite titt som tätt. Har svimmat en gång nu idag och spytt av smärta 2 gånger.. börjar bli lite orolig för hur jag skall kunna läsa tentan och skriva svar på frågorna samt hålla mig ifrån å springa och spy hela tiden.... men det som inte dödar härdar så jag kommer nog ut starkare från detta! Jag får koncentrera mig gärnet och utnyttja tiden på tentan så kanske det löser sig ändå! gäller bara att ladda upp med energi, socker och en massa vatten! 

vill soova!! men det är bara att bita ihop och köra! 

håll tummarna för att jag slipper svimma eller spy på tentan! och självklart för att det går bra oxå =)

kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback