En fantastisk helg!

Jag har sannerligen haft en helt fantastisk helg, trots att jag har tenta på tis och varit tvungen att plugga lite...

som jag nämnde i förra inlägget så fyllde jag år i lördags och var lite spänd på patriks present.. det enda jag visste var att jag skulle vara upptagen från halv tolv och ett bra tag framöver. När han vaknade på lördagen berättade han att jag skulle åka till klädbutiken KII och få en personal shopper där som skulle hjälpa mig att hitta kläder och inte nog med det, jag skulle få handla för 2500kr oxå!!

När jag kom till KII hade butiken inte ens öppnat så jag kände mig lite som en kändis =) sen blev jag behandlad som en liten prinsessa och servad med te/kaffe, vatten och godis medans men personal shopper sprang runt i butiken och plockade kläder. Sen var det bara att börja prova.. jag var kvar i butiken i 2h (första 30-45 min utan en annan själ i butiken) och lämnade inte provhytten på hela tiden. Min personal shopper sprang fram och tillbaka med kläder, storlekar, vatten och godis! De andra kunderna måste nog ha undrat vem som stod i provhytten och blev så omhändertagen! Det hela slutade iaf med att jag hade en hel hög med kläder som jag verkligen ville ha... vissa fick jag skiljas ifrån men en hel del fick följa med hem till mig =) Detta var helt klart en av de bästa dagarna i mitt liv! Jag kände mig som en kändis/prinsessa och hade hur kul som helst! Tack åter igen gubben! (kan inte tacka dig tillräckligt!)

Kvällen bestod av vin, god mat och trevligt sällskap i form av fanny, mackan och johan (plus gubben & Chia så klart!)

Igår var tjejerna här och fikade på kvällskvisten! Alltid lika roligt med dem! Alla är rätt bra på att surra så det är inte tyst många sekunder =) Ser fram emot torsdagen då vi ska på IKSU spa tillsammans! (fick det i present)

Hann även med en riktig långpromis på nästan 2h med Malin och snygga Leo. Här kommer lite bilder på våra fina hundar!























och lite bilder från middagen i lördags =)



När matte gick på toa passade Chia på att "stjäla" platsen.. Hon är ju bara för söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback