excellent!

rapporten gick ruskigt bra! Fick till och med höra att det var excellent! =) Är ruskigt nöjd vill jag lova er. Känns skönt att verkligen få visa vad jag går för. Vi var mest inne och petade på detaljnivå så som att avrunda siffrorna i texten, hur namn på tabeller och figurer görs vetenskapligt rätt, förstora texten i figurerna och lite sådant små plock. Ändringarna gick fort att justera. Nu är det bara att vänta på att få tillbaka den från uppdragsgivarna och därefter dra slutsatser och skicka in slutgilitiga versionen. Känns grymt skönt att ha gjort bra ifrån sig nu i början! Satt i typ en timme på eftermiddagen och fick en massa bra musik av Chris. Så grymt kul att få några album från någon annan, för lite inspiration och nya intryck. Vi verkar ha rätt lika smak när det gäller musik... har i och för sig bara hunnit lyssna på en liten del av allt det nya jag fick, men det verkar toppen! Ikväll blir det lugna gatan med vovven. Patrik är ute och festar (igen) suck :( Får se vad det blir imorgon. skulle vilja gå på spexet men verkar just nu som att jag inte får med mig någon. känns ju lite trist att gå själv så vi får se om det blir av eller inte. Nästa lördag blir det iallafall adventsfest! Så i veckan blir det julbak och julgodis som står på agendan. Längtar verkligen till julen så det ska bli kul att få börja pynta och mysa med ljus och julgott. ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback