Helg igen

Så var det helg igen! rätt skönt! veckan har gått oerhört fort... men "tiden går ju fort när man har roligt" så det är nog ett tecken på att jag trivs som fisken i vatten på jobbet! =)

ska dock jobba söndag oxå för att hjälpa grabbarna att få in de sista intervjuerna så att jag kan börja analysera på måndag! ska bli skönt att komma igång ordentligt med analysen kunna ta fram lite tabeller och siffror som behövs!

tror det blir lite shopping på stan imorgon... är i behov av ett par fodrade stövlar! börjar bli lite kallt om fötterna när jag cyklar till och från jobbet och dagis!  kanske det får slinka med någon skjorta, kjol eller annat snyggt oxå utav bara farten ;) är taggad på att shoppa sen patriks födelsedags present då jag hittade så mycket snyggt med hjälp av min personal shopper! har ju hittat min jobb-stil nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback