jobb jobb

har blivit en hel del jobb senaste dagarna.. därav den dåliga uppdateringen!

tentan i tis gick bra trots mitt fysiska tillstånd! Borde inte vara något problem, frågan är bara om jag får VG eller ej.. borde nästan vara ett VG tycker jag! =) Efter tentan blev det mys med tjejerna hos Linnea! så skönt att bara kunna sitta och slappa, dricka te och kolla tjejtv =) Chia skötte sig galant även hon, låg bara och sov vid mattes fötter hela kvällen.

igår blev det som sagt jobb hela långa dagen. instruerade grabbarna som skall sköta min intervjuer på kvällen så det blev en rätt lång dag! Idag är det oxå full rulle men skall sluta tidigare idag för att bege mig till IKSU-spa med tjejerna! ska bli helt fantastiskt skönt!

Imorgon åker jag hem till Nyland hade jag tänkt oxå. Syster är hemma så det kan bli nice med en liten "semester-weekend" där vi blir lite ompysslad av mor och far..

nej, back to work!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback