Lek

När jag hämtade upp Chia från dagis blev det en liten tur på ängen nedanför för att busa och skutta lite i snön tillsammans. Fick då syn på en fotboll på planen bredvid så vi började leka lite med den. Chia var så söt när hon ville göra som matte och dribbla bollen lite. Hon sprang och stannade bollen, sen krafsade hon på den så att den åkte åt olika håll, nästan som att hon försökte dribbla mig. haha! Måste ta och köpa oss en boll! Det kom förbi en schäfer med matte varpå jag funderade om jag skulle koppla Chia men hon slängde bara ett öga på dem för att sedan helt fokusera på vår lek så hon fick fortsätta vara lös. Är så grymt trött! Sov i princip ingenting alls i natt. Nacken har börjat stöka igen men jag hoppas den lugnar ner sig! Nästa lördag kommer syster och johanna w upp så då blir det festligheter! Är ni sugen på att haka på så är det bara att höra av sig! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback