the pain is just so real

någon som känner för att byta nacke? skulle vara rätt skönt att amputera bort skiten eller bara byta ut mot en annan nacke. suck! Har varit helt slut när jag kommmit hem från jobbet de senaste dagarna men på jobbet känner jag inte av det nästan någonting alls. Av den anledningen känns det både bra och dåligt att det är helg (ja ni hörde!, vad har hänt med Elin som säger så?) är så skönt att komma till jobbet och inte behöva ha ont på nästan hela dagen (självklart kommer tillfällen då smärtan slår igenom men det är inte så ofta ändå). Är inne i en upptäckarfas beträffande min musik därav uppmanar jag er att ge förslag på vad som rullar i era hörlurar nu för tiden! Jag gillar i princip alla musikstilar så det är bara att tipsa! =) nej, off till jobbet och se vad projektledaren tycker om mitt första utkast på rapporten. (är lite nervös) Får se om det blir en lugn dag eller om det är mycket ändringar och saker att lägga till innan den på eftermiddagen skall skickas till uppdragsgivarna. Håll tummarna för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback