härliga måndag

så var det måndag igen.. rätt skönt måste jag säga. Jobbade mellan 16 - 20 igår så därför kändes det inte så mottigt att kliva upp och åka till universitetet som det annars gör på måndagar. Vi avslutade intervjuerna igår så idag har dagen bestått av upplägg och rapportskrivande.. samt lite spss piller göra.

Lördagen var riktigt härlig! Började med lite shopping (eller ganska mycket ;) ) hittade tre par stövlar, två polotröjor, en highweist kjol, en skjorta, underkläder och strumpbyxor! Nu sätter blir det föbud på shopping för mig! =) det är ju trots allt dags för att handla julklappar! Kvällen spenderades med en kollega. Det var riktigt kul att lära känna någon på jobbet lite bättre och vi surrade på som om vi alltid kännt varandra!

Sitter just nu och väntar på att gubben skall komma hem från gymmet så vi får äta middag! blir alltid lite sent på måndagar. Jag och Chia har varit på långpromis med dagisgänget på I20 området. Vi var 12-15 hundar med ägare som strosade omkring på ängarna och vägarna. Chia fick gå lös och busa med de andra hundarna nästan hela tiden och skötte sig galant. Kom direkt på inkallning och kunde gå lös bredvid mig trots att det var hundar som busade i närheten. =) Så nu tar en stolt matte kväll och njuter av tillvaron =)

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback