Agility-tävling

Vi är precis hemkommen från agility-tävling på brukshundklubben här i Umeå. Det var sjukt roligt att titta på hur duktiga alla var och hur det går till! Har definitivt bestämt mig för att prova denna träningsform med Chia. Ska se om det går några nybörjar-kurser snart, samt om jag får tag på lite träningshinder, slalom och dylikt. Tror att Chia skulle älska det!

Igår blev det middag och möbel-bygg hos malin och kernell. Mycket trevlig, dock massa saker som strulade lite.. men jag måste erkänna att jag är lite avis på deras nya soffa. Det är den maffigaste soffan jag sett!! Ikväll blir det inflyttningsfest hos dem också! Mycket, mycket trevligt! Lilla Chia skall få följa med och socialträna lite =)

Nej, ursch vad jag fryser.. lite varm choklad och en kanelbulle innan det är dags att laga mat kanske.. =) Det är ju trots allt kanelbullensdag idag så det måste firas!  

Ha en härlig lördags-kväll!

xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback