Chia 1 år

Idag fyller lilla tjejen 1 år vilket självfallet har firats! Började dagen med en långpromis, följt av lite käk och ett gott grisöra. Chia fick även en ny liten leksak (som matte redan är sjuktligt less på eftersom den piper oerhört högt) som hon verkar älska! Dagen till ära gjorde vi iordning en liten parisare till Chia, som hon gladeligen satte i sig! Det är ju inte varje dag som tjejen fyller 1. Här kommer lite bilder från dagen... 

 
förväntansfull väntan... "tro vad det där är för gott..."


mm.. så gott... och den nya ankan kom med på bild oxå.. =)

helgen i övrigt har varit lugn och behaglig.. igår blev det bara lite hemma mys och i fredags var patriks kompis lars här på besök.. När jag och Chia kom hem satt de redan i soffan och pimplade lite vin. Jag tror att Chia blev lite förvånad över att det var någon hos oss för när Lars klämde fram ett "hej Chia" och tittade på henne skällde hon högt och skrämde Lars så vinet hamnade i soffan! haha! sjukt roligt. sen skällde Chia lite på honom varje gång han tittade på henne.. helt galet! Men fram emot kvällen blev de lite bättre vänner...

Med pluggandet har det dock inte gått så bra.. har inte mer än öppnat böckerna.. jag är verkligen dålig! Måste skärpa mig nu i veckan!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

guu så gulligt! vilken fin hund du har!

2008-10-29 @ 14:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback