Fint folk på besök

Efter en lång och stressig dag fylld med jobb, grupparbete och föreläsning hoppade jag snabbt på cykeln för att handla och förbereda middag innan finfrämmandet från Stockholm skulle dyka upp. Grymt kul att få surra lite och äta lite god mat.. Blev till och med ett litet glas vin =) Tack för igår Märta! Du vet att du alltid är välkommen på middag när du är här i affärer!

Idag blir ännu en stressig dag.. sitter och försöker få tag på en kvinna på kommunen för att få komma dit och kopiera ett register för EU-projektet. Måste hinna få tag på henne innan tio, då jag har lektion. Direkt efter lektionen blir det till att bränna ner på stan för ett kort litet möte och då förhoppningsvis kunna titta in på kommunen och fixa registerna.. så fort som möjligt är det bara att vända mot universitetet igen för lite grupparbete! Blir jobb i kväll också, om jag får tag på registren.... skall ringa lite folk för enkäten och göra iordning den så att allt är klart när intervjuarna skall dra igång och arbeta...

ska bli skönt när denna kurs är avslutad och jag kan börja jobba heltid! Tur ändå att jag är rätt duktig på att hålla många bollar i luften!

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback