Ingen bra dag idag..

Fasen också! Att det alltid skall komma när jag "måste" vara på topp! Försöker fokusera och plugga men det bara svartnar för ogonen för mig. Känner mig konstant svimfärdig. Jag hoppas verkligen att jag klarar av att skriva tentan ändå. Just nu känns det svårt att ens kunna läsa frågorna men det är ju några timmar kvar så svartnandet kanske försvinner! (håll tummarna!) Fuck vad less jag är på att det skall behöva bli så här ibland! Har inte tid med detta tjafset! Bara att bita ihop, bryta ihop och sen köra på som att allt är som det skall. Får nog svänga in på affären innan tentan och ladda upp med vitaminer och socker-kickar.. då kanske jag kan fokusera i någon timme iaf.

Wish me luck!!

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback