Lördagsmys

Lördagsmys är verkligen vad dagen har bestått av. En lugn och skön start på dagen som följdes av långpromis i i20 området, god middag med gubben och sedan film hos en av hans kompisar. 300 är verkligen en ruskigt bra film måste jag erkänna. Väldigt maskulin. Chia är helt galen i ostbollar har det visa sig.. hon blev ju bjuden på en hel del sånna förra helgen på inflyttningsfesten och ikväll satt hon och tiggde ostbollar av alla. helt galet! chia brukar verkligen inte tigga men nu tydligen när det luktar ostbollar.

gårdagskvällen var ruskigt trevlig! Sjukt god mat! kändes som att jag skulle rulla därifrån! Idol var väl si så där.. många som inte var så bra som de borde vara och några andra som verkligen glänste! Kan inte påstå att jag kommer sakna jesper.. rätt person åkte, trots att det finns fler jag inte skulle sakna. Topp 3 för mig just nu utan inbördes ordning är: Rock-robin, Alice och Anna. Får se om det står sig nästa vecka =)

sov sött
xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback