Ny vecka - nya tag

så var det måndag igen.. helt galet vad tiden går fort! Började en ny kurs idag.. verkar bli bra! Fick för en gångs skull välja gruppen till grupparbetet själva så det blir jag och fyra andra svenska brudar som kommer ro iland detta projekt! känns skönt att hamna med lite vettigt folk måste jag säga. Förra kursen gick ju oxå bra, om man räknar bort att jag och Linus kastade ut en kille från vår grupp haha.

Cyklade med Chia idag också.. första gången sedan glas-i-tassen historian. Shit vad roligt hon tycker att det är! Ser så lycklig ut när hon travar bredvid cykeln.. dock är hon lite väl "het" i början, speciellt nu när det var så längesen, men hon lugnade ner sig ganska fort ändå! Skönt att kunna cykla med henne till dagis igen! Har varit lite jobbigt att måsta kliva upp extra tidigt för att hinna låna bilen och köra henne innan gubben skall till jobbet. Nu blir det förhoppningsvis lite mer sömn och en piggare Elin! =)

Klurar på en liten re-union här i Umeå i November! Vad säger ni tjejer? lördag den 8 november blir dagen och jag hoppas att många kan komma och fira! =) tänkte först ta den 1 november, då jag fyller år men upptäckte att jag har inlämningsuppgift på måndagen den 3 nov samt tenta tis den 4 så det kändes lite tråkigt. Men 8 kör vi istället, om folk kan då.. annars kan vi ju altid ta en helg senare.. inbjudan dimper ner inom en snar framtid på facebook =) saknar er tjejer!!!

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback