Nytt utseende...

Har suttit och provat mig fram för att lyckas snygga till bloggen lite.. är ju dock ingen fena på det här med bildprogram och koder... har iaf lyckats få ihop detta genom word och paint. haha! Jag skall jobba vidare på det hela och få till en liten snyggare header, men det tar lite tid att få ihop när man inte har ett riktigt bildprogram som man kan med.. men det funkar ganska bra att lägga in bilderna i word och sen göra en print-screen och ta in den i paint, för att där spara som bild och se storlek! (lite teknisk är jag väl ändå!)

Nej, nu måste jag sluta leka och istället göra mig iordning och plugga lite! =)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fint! ^^ Jag försöker själv klura ut hur man gör men jag kan inte... :OP Är väl dum eller nåt...haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback