Skumgummi i skallen

Ännu en dag har gått och jag har fortfarande inte pluggat speciellt mycket till tentan på fredag... känns inge vidare måste jag erkänna! Är bara så mycket som stör mina tankar. Jag sitter med böcker och papper framme men stirrar bara ner på dem och upptäcker efter ett tag att ytterligare någon timme har gått till att grubbla, tänka och fundera på allt annat förrutom pluggandet! Hur skall jag kunna fokusera?!

Hade iallafall en supermysig lunch med Johanna W idag. Så kul att hon hade tid att hugga en lunch när hon bara var i stan någon timme för ett möte! Alltid lika trevligt med Johanna! tack gumman! fick mig dock att sakna "gänget" lite... kommer ju vara så här sällan vi träffas nu för tiden =/

Har dåligt samvete för att det inte blivit så mycket träning med Chia den sista tiden heller. måste ta mig i kragen efter tentan nu och ordna upp alla spöken i skallen och börja satsa lite mer på saker jag faktiskt tycker om! Ska försöka ta mig till brukshundsklubbens agility-tävling på lördag för att kolla läget och se om det kanske är en sport för oss! Tror att Chia skulle tycka att den träningsformen skulle vara hur kul som helst... måste jobba på hennes smidighet bara .haha... men hoppa kan hon iallafall.. högt och långt! och så mycket och ofta som matte tillåter =) Har lånat lite böcker som jag har börjat läsa in mig lite på, så att vi gör rätt när vi börjar. Är ruskigt taggad! =)

Nej, tillbaka till böckerna så att jag kan unna mig att kika på idol och Greys lite senare =)
Får nog bli lite nattplugg idag och förmodligen imorgon oxå om jag skall ro i land detta!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback